Telemarketing

Vi har siden 2012 arbejdet med Telemarketing som disciplin. Vores telemarketing har fokus på kvalitet, hvilket blandt andet betyder, at vi vores konsulenter løbende bliver trænet i ALTID at sikre, at vores kunders kunder altid ved, hvilke vilkår de indgår aftaler med vores kunder på. Vores fokus ligger på, at skabe en afdeling, hvor medarbejderne trives og føler, at de personligt bliver udviklet.

Vi binder ofte vores telemarketing op på andre salgskanaler, således vores medarbejdere får de bedst mulige vilkår for at skabe gode og varige resultater, hvilket ultimativt sikre højere kundetilfredshed. Vi tænker telemarketing på en anden måde end traditionelle telemarketingsvirksomheder, hvilket gør os unikke inden for medarbejderudvikling samt kvalitet.

Vi arbejder både med kommercielle kunder, herunder mødebooking samt fundraising.

Ambassadøren

Vores konsulenter er vores kunders ansigt udadtil og derfor afspejler kunderne sig i dem. Fejler vores konsulenter, så går det uværgerligt ud over det brand, som vi repræsenterer. Vi stiller derfor høje krav til vores konsulenters gøren og laden, når de repræsenterer vores kunder. Vigtigheden af et positivt indtryk uanset om kunden vælger at lade sig skrive op eller ej er altafgørende for det image, som vi ønsker at skabe for vores kunder. Vores konsulenter undergår løbende kvalitative kontroller samt træning. De er alle aflønnet med en god fast løn, som ultimativt gør os i stand til at opretholde vores høje kvalitative krav, som gerne skal gøre vores kunder til langvarige samarbejdspartnere.

Services