Salgstræning Tip-sådan bevarer Top sælgere

Der er fire primære grunde en god salg person, der producerer på high-niveauer i en virksomhed, vil vælge at forlade dette selskab. Overraskende, der de grunde ikke handler om penge.

Top grunde en god salg Person vil efterlade en virksomhed

1. manglende følelse at selskabet “cares” for dem.

2. manglende personlige eller immaterielle tilfredshed og belønning

3. mangel på en defineret eller ønskeligt karrierevej og fremtid

4. mangel på tilstrækkeligt eller ønskeligt indkomst

Lad os se på hver af disse områder og se hvordan man kan forebygge problemet.

1 – manglende følelse at selskabet “cares” for dem.

Antallet en grund til en salgsmedarbejder vil forlade din virksomhed er, at dybt ned, de føler som om du og virksomheden er virkelig ligeglad med dem. De føler som om virksomheden blot bekymrer sig om at tjene penge og kunne pleje mindre om deres sundhed og velfærd. Hvordan kan du gøre dem til at føle som om du virkelig passe dem? Simpelt:

Virkelig pleje for dem!

Som salgschef, bør du tage succesen af din salg mennesker personligt. Dit salgsteam bør vide, at du ville stå over for øvre-management, regeringen, konkurrencen eller nogen andre, for at forsvare dem og hjælpe dem til succes. Dit salgsteam skal tro, at du lægger deres succes over din egen. Og du burde, fordi når det lykkes dem du lykkes. Du skal være kaptajn der går ind i kampen foran de tropper, der fører dem. Når dit salgsteam ved, at du vil tage en legendariske prik for deres skyld, vil du aldrig nødt til at bekymre sig om at bevare gode sælgere. Igen, svaret for at gøre salg folk til at tro, at du pleje for dem er at virkelig gøre det.

2-mangel af personlige eller immaterielle tilfredshed og belønning – i dette, jeg tænker på de ting der gør den salg pågældende føle sig godt om sig selv eller sig selv, og hvad de gør. De fleste sælgere eller deres ledelse kan ikke selv indse dette, men dette er et kritisk behov opfyldelse. Alle har til at “føle” godt med sig selv. Jobbet har at give dig nogle forhøjet niveau af selvværd, især i færd med salget.

Husk en salgsmedarbejder er allerede tænkt på i mange kredse som en charlatan eller en con kunstner. Der er mange slang vilkår og nedsættende etiketter, der er ofte automatisk knyttet til en salgsmedarbejder i mange forbrugere øjne. Offentlig tillid bliver et stort problem i livet for en professionel sælger og med den offentlige tillid, kommer personlig tillid.

En sælger skal gøres til “føler” som hvis de udfører en hæderlig og troværdig funktion i samfundet. Problemet er, at når denne stemning ikke er til stede for salget person ikke det materialisere i en genkendelig måde. Med andre ord salget person går ikke til ledergruppen og sige, “du ved, jeg føler ikke vigtigt eller som jeg udfører en hæderlig jobfunktion…”

Lol I virkeligheden, vil salget person sjældent forstår præcis det, der gør ham eller hende føler sig mindre end begejstret for jobbet. Dette problem vil manifestere sig i en række symptomer, der ofte synes ikke-forretningsmæssigt forbundne:

a. manglende entusiasme

b. en uregelmæssig afslutning gennemsnit

c. en følelse af at blive overanstrengt

d. en følelse af repetitiveness

e. uregelmæssig arbejdsetik og øget fritid

f. glemmer “grundlæggende” eller at tage “genveje”

g. en overordnet holdning af, “Jeg bare er ligeglad…”

Disse er nogle tegn på at denne sælger ikke “føler” vigtigt. Nedenfor er et par måder til at løse dette problem:

 Har en klart defineret selskab og departementets mission statement og vision-sætning, der omfatter bred nå effekten af den vare eller tjenesteydelse. (Kigge efter Ask The Expert artikel “Sådan holder du motiveret”)

 Løbende forklare salgsteam hele omfanget og betydningen af en salgsmedarbejder mission. For eksempel, hvis du sælger biler, opfylder en bil salg mere end blot bilkøber. En bil salg hjælper Fællesskabet, det hjælper købers familie, det hjælper med at holde to dusin mennesker ansat på forhandleraftalen, det hjælper med at sælge flere petroleum, det hjælper økonomien, og meget mere. Find den langtrækkende påvirke af dit produkt eller service og hjælp den salg mennesker forstår deres reelle betydning.

 Leverer personlig tilfredsstillelse i private og anerkendelse i offentligheden. Du bør have regelmæssig private samtaler med dine sælgere, at holde kontakten med deres ønsker og drømme og deres problemer. Lære at “lytte.” Opsøge den salg pågældende personlige mål og målsætninger i det private.

 Gør hun ønsker at blive gift?

 Har en baby?

 Ønsker han at gå tilbage til collage en dag?

 Gør hun ønsker at komme ind i forvaltningen?

 Ønsker han en ny bil?

 Er hendes og hans familie ønsker at flytte til et større hjem

 Osv.

Tage en personlig interesse i livet af dine sælgere. De vil fortælle dig, hvad der er på deres sind-lytte.

Gøre supplerer og opløftende sætninger i offentligheden. Anerkendelse for hårdt arbejde og et godt stykke arbejde er afgørende for en salgsmedarbejder mental sundhed.

 Spørg sælgeren til at undervise de nyere sælgere. Dette er et stærkt ledelsesværktøj, der løser mange potentielle problemer. Når du har en krydret salgsmedarbejder, som begyndt at miste begejstringen for salgsprocessen som tingene begynder at blive rutine, har sælger hjælp du underviser en salgstræning klasse eller at have nyere salg mennesker se dem. Fremme salget person som en “lang tid ekspert,” at de nyere sælgere og oplade den veteran salg person med at hjælpe med at uddanne de nye rekrutter. Finde en måde at tilføje bonus eller tilsidesætte indkomst for sælgeren, og dette vil hjælpe ham eller hende begynder at koncentrere.

3 – fraværet af et defineret eller ønskeligt karrierevej og fremtid – dette er enkel, men ofte overset. Kontroller, at du ved nøjagtigt, hvor dit salg mennesker ønsker at gå i deres karriere og liv. Sørg for at din virksomhed har trinvise fremgangsmåde for forfremmelse. Et salgsselskab har ofte to holdninger:

1. nye salg Person eller rookie eller prøvetid

2. salg Person

Nogle af værelserne har et par ekstra skridt som

3. Sr. salg Person

4. manager

Det er vigtigt, at du har en række “skridt”, som en salgsmedarbejder vil have noget at arbejde for hele tiden. Sørg også for, at din virksomheds mål stemmer overens med den salg pågældende. Du har ofte salg mennesker, der Se virksomheden som et middel til en ny begyndelse og ikke som et middel til ophør. Dette er fint, så længe du ved, hvad de ønsker. For eksempel, du kan have en sælger der har mål er at tjene nok penge til at starte en brude butik. Bøde. Men når du ved dette, du ved hvordan du kan motivere denne person.

4 – manglende tilstrækkeligt eller ønskeligt indkomst – dine sælgere skal være de højest betalte i din branche. Hvordan gør du det? Du holder dit salgsteam til de højeste standarder for ekspertise inden for industrien. Du holder dit salgsteam til de højeste niveauer af realisering i og kundetilfredshed industrien.

Hvordan kan du gøre det? Du holder din virksomhed til det højeste niveau af produkt eller service i branchen. En virksomhed vil så ofte tror, at de kan yde bedst service endnu betale deres sælgere mindst. Dette gør ikke og vil ikke nogensinde arbejde. Mange virksomheder betale deres folk bare Byg nok til at holde dem fra at holde op. Til gengæld har de fleste ansatte Byg nok til at holde fra at blive fyret. Lol Betale dine medarbejdere mest du kan betale dem og holde dem til de højeste standarder.

Når det kommer til at fastholde gode sælgere det gamle mundheld er nøglen: jo mere du hjælpe andre folk få hvad de vil, jo mere vil du få hvad du ønsker.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *